Friday 13 December 2013

Masihkah ?

Bismilah, Alhamdulilah aku masih bernyawa sehingga kini :)

13.12.2013 *jumaat

Aku masih seperti dulu yang masih kosong seperti mana kosongnya hati ini,satu persatu berlalu begitu sahaja,entah mengapa hati ini terasa bagaikan hilang sinar cahaya, baru pertama kali aku rasa begini,entah mengapa perasaan ini sering kali datang memanggilku menjadi seorang yang kuat, aku perlu tempuhi perjalanan hidup ini dengan kesabaran dan kekuatan demi orang yang sering memberikan aku semangat. Aku sering tertanya kepada diriku apa yang aku perlu lalukan menunggu dan terus menunggu ,kenyataan itu sangat sakit untuk aku luahkan ,hanya coretan hati mengambarkan betapa sakitnnya,sedihnya hati ini, walaupun luaranku nampak gembira hatiku sering kali menangis dan terus menangis saban malam,hanya padamu Allah aku memohon petunjuk dan ku luahkan hati ini, sering kali air mata ini meniti di depanMU , entah perasaan malu ku hanya padamu Ya Allah. 

Masih mengejar bayang-bayang yang tidak nampak wajahnya
Masih ,mengejar burung yang tinggi terbangnya
Masih mengejar kasih sayang yang tiada menyudahnya
Masih mengejar cinta yang tak pernah datang
Masih menunggu seseorang yang tidak pernah menghagai
Masih ada harapan yang inginkan penyatuan hati
Masih ingin memilikinya walaupun aku tahu sukar untuk ku dapat
Masih Ada cahaya kemaafan dan masih ada sinar cinta untuk ku
Masih Tercari-cari seseorang yang boleh meruntuhkan tembok hatiku 
Menunggu,dan terus menunggu :)

No comments:

Post a Comment