Thursday 24 July 2014

Tercari-cari

Disini aku ingin ceritakan kisah hidupku selama berbulan2 aku menghilangkan diri,entah mengapa hari ini tergerak hati aku untuk menaip blog ini sudah lama aku rasakan blog ini bersawang tanpa apa2 berita..
Selama 3 bulan aku praktikal di KSD,alhamdulilah aku sudah habis latihan industri di KSD , sekarang aku berkerja di Hospital muadzam shah,Mungkin disini rezeki aku .

5/5/2014 Isnin
Siapa yang mengaturkan segalanya adalah yang maha Esa,Apabila ayanh yang aku sayang yang selalu belai aku kini sudah tiada..Rindu aku kepadanya tidak terkata saban malam aku menangis untuk kuatkan semangat aku teruskan kehidupan aku. Bila aku sedih apatah lagi ibuku yang kini tinggal keseorangan diri rumah selalu mengalirkan air matanya apabila duduk bersendirian. Walaupun ada kegembiraan bila anak2 balik tapi jauh didasar hatinya dia amat merindu abah.
Lagi beberapa minggu kami akan menyambut bulan ramahdan abah dijemput Allah ,Susah untuk aku terima kenyataan yang pahit ini.. Abah adik terlalu rindukan abah..hemm

20/09/2014 sabtu
Hari ini aku akan berkahwin dengan seorang lelaki yang boleh menerima kekurangan dan kelebihan diriku ..Semoga semuanya akan berjalan dengan lancar.. Biar lah hubungan ini sampai ke akhirat.
Biar ajal yang memisahkan kami.. 

No comments:

Post a Comment